Gott nytt år!

Vi hade en lugn och mysig nyårsafton med kalkon till middag och Grevinnan och betjänten på TV. Vi spelade spel - Antikrundan och Svensson frågar, Svensson svarar (och jag har ytterligare byggt på min bank av värdelöst vetande - samt blottat mina kunskapsluckor... hmpf) - sen lyssnade vi på Jan Malmsjö som läste Nyårsklockan och skålade i nåt som jag tror var vitt vin (?). Sen gick vi i vanlig ordning ut och tittade på nyårsraketerna - har aldrig haft några egna utan tjuvtittar på alla andras. Både billigare och tryggare! :)

Ikväll åker vi ut till Holmön - förhoppningsvis ska det bli lite pimpelfiske imorgon. Och förhoppningsvis får jag nåt på kroken (vilket jag nästan konsekvent brukar misslyckas med...).

image464

image466

image465

Snart är julen slut så det är bäst att passa på att visa mammas stolthet - spiselkransen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0