Stegräknare

Idag har det singlat ner (våte) kjerringer hela dagen, vilket - om jag fattat saken rätt - är vad lapphandskar kallas på norska. Det är vitt vitt vitt överallt. Fint!

Igår höll solen på att ramla ner genom ett hål i himlen...:

image487

Nu har jag avprovat stegräknaren jag fick av lillasyster i julklapp - och jag kan meddela att promenaden till jobbet och hem uppgår till i runda slängar 15.000 steg. Det ni!! Ska erkännas att det känns i både höfter och fötter att jag inte gått den sträckan på ett tag... suck. Varför går det så mycket fortare att komma ur form än i form???

Kommentarer
Postat av: Fridah

fin bild :p

2008-01-14 @ 19:08:08
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Vikarien

15000 steg!!! Själv gör jag i runda slängar knappt 3000 för att komma på jobbet och åter hem... Och då kan vi nog förutsätta att dina steg är aningens längre än mina...

2008-01-16 @ 17:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0