Spegelblankt

... imorse när jag skjutsade ner syrran till färjan:



Jag vet, det ser inte särskilt trevligt ut med alla bilar som är parkerade på kajområdet, men Hamnföreningen håller denna vecka på att färdigställa en parkering en bit bort, till vänster om Båtmuséet (de röda byggnaderna i mitten av bilden). Sen ska det minsann bli fint!



Kalasväder hela dagen - på förmiddagen satt jag på verandan och solade med en deckare i handen (Minette Walters denna gång), men kl 11.45-15.00 var jag på affären och packade upp varor. Svetten lackade! Det drar ihop sig till visfestival (nästa helg) och redan nu börjar man bunkra för att ha mat så det räcker för alla som då invaderar ön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0