Skogsstig

En kollega har påpekat att trots min aningen negativa inställning till Øyfjellet är det märkvärdigt så ofta jag fotograferar det. "Det är ju med på nästan 100% av bilderna du lägger ut på bloggen!" sa han, men då protesterade jag våldsamt. "Nåja, 80% då", modifierade han. Jag protesterade igen, för inte kan det väl vara så illa?? Men det är säkert inte långt ifrån... hm. Well, här kommer ett par till - sen lovar jag att det ska bli en Øyfjellet-fri vecka!! :)

   

Valde en annan gångväg uppför backen hem till Hubrovegen igår - och vips kändes det som om jag hamnat ute i skogen! Det är definitivt en bra sak med Mosjøen - var man än är så har man naturen rätt runt knuten.







Fick mail från en bekant imorse - med en bifogad bild som jag skrattade mig halvt fördärvad åt.
Är den inte bra, så säg!!! :)



Kommentarer
Postat av: Ica

Hahahaha Kunde inte låta bli att skriva ut Windows-bilden och klistra upp på kylskåpet på jobbet. Ska bli kul att höra vad det blir för kommentarer.

2008-05-29 @ 14:06:01
URL: http://icah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0