I Sverige

Sådärja! Kom till Sävar vid 21.30. Färden över fjället gick utan problem, torrt och fint väglag (och en temperatur som var nere på -2 som lägst) - jag hade klarat mig utan vinterdäck, men vem vet hur det ser ut nästa helg??

Och inte kan det vara nån stor pyspunka på däcket som släpper ut luft - jag kan fortfarande inte avgöra vilket däck det är... :)

Imorgon blir det en vända in till Umeå, sen var planen egentligen att åka ut till Holmön men det är visst oväder i annalkande så vi får se. Ska lämna in bilen på service på måndag så då måste jag under alla förhållanden vara på fastlandet.

Har beställt ny kamera hos Cyberphoto, ska hämta den på måndag. Så snart kommer det nya bilder här på bloggen!


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0