Liten uppdatering

Nä, jag har inte glömt bort att jag har en blogg! Men syrrans dator är så fantastiskt långsam att varje knapptryckning hotar krascha hela hårddisken... samt mitt tålamod. Så jag har inte ens försökt - förrän nu. Fast det blir bara några rader - vi åker ut till Holmön imorgon bitti, ska prova blogga från mammas dator där istället. Har varit i Örnsköldsvik idag och bland annat fotat utsikten från Varvsberget, förhoppningsvis kan jag lägga ut några bilder imorgon.

(Ja, jag har köpt den nya kameran! Och den tar himla fina kort! Även om jag bara läst de första sidorna i instruktionsboken än...)
_ _ _ _ _ _

Tror inte jag tål luftombytet. Är på väg att bli förkyld igen. Samma visa under höstlovet ifjol. Och jullovet. Så snart jag kommer hem slår halsontet till. Suck!
_ _ _ _ _ _

OK, all for now! Håll tummarna för att det inte gungar på Kvarken imorgon bitti...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0