Om du känner dig ensam...

... här är ett tips på vart du kan vända dig:



Fniss! Det är ju nästan så man börjar fundera på en karriär inom smuggelsektorn... :)
_ _ _ _ _

Nu har jag kollat trailern för Twilight. Mmm... Edward funkar!!! Och vet ni vad - i Sverige har filmen premiär redan 21 november (samma datum som i USA). Jag ska på bio när jag kommer hem till jul - för såpass länge räknar jag med att den går (måste ju finnas en massa vampyr-fantaster i Umeå, eller!?). Nån som vill följa med??

Ursäkta, jag vet att jag är rätt enkelspårig - men jag lär fortsätta kommentera Bella och Edward tills jag kommit igenom hela serien. Kanske kan jag göra nån av er tillräckligt nyfiken för att själv vilja läsa böckerna??
_ _ _ _ _

Jag är hopplöst okunnig när det gäller vilka musikgrupper som är "inne" - men nu har jag fastnat för en av Coldplays låtar - Viva La Vida (och tydligen inte bara jag - videon har visats närmare tjugo miljoner gånger sen i början av augusti...).

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill följa med på bio! Dessutom har jag tipsat mina svensklärarkollegor om din blogg och inlägget om boken!

2008-10-26 @ 19:21:06
Postat av: Jenny

OK, it's a date! :)

2008-10-26 @ 21:45:44
Postat av: Marie

Ok!

2008-10-28 @ 18:38:15
Postat av: Øyvind N

Derfør du reise så mye tel sverige:)

2008-12-12 @ 13:32:56
Postat av: Jenny

Du Øyvind - jeg reiser ikke med fly... Og det er aldri noen som stopper meg på Krutfjellet når jeg kommer med bilen min... :)

2008-12-12 @ 13:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0