Planer för lovveckan

Nä, vi åkte inte ut till Holmön ikväll - kulingvarning för morgondagen, 14-16 m/s. Urk.

Planerna för veckan som kommer ser annars ut som följer - med reservation för en del ändringar pga vädret: middag hos en kompis imorgon kväll, lämna in bilen på service på måndag, bio på måndag kväll (Mamma Mia), hälsa på i Övik på tisdag, ut till Holmön onsdag morgon - och stanna där till lördag kväll. Sen är det dags att åka tillbaka till Norge igen...

Kusinen med fru kommer upp från Halland till helgen - han ska jaga älg (älgjakten startar 13/10 på ön) och förhoppningsvis hinner jag träffa dem innan jag åker! Så är det stormöte på ön nästa lördag med information om planerna på en vindkraftspark - det vill jag gärna vara med på. Och så kanske jag hinner fiska lite med pappa - sikleken är i antågande...
_ _ _ _ _ _ 

Fick några härliga citat av kollegan innan jag åkte - borde naturligtvis hushålla och lägga ut dem ett och ett, men jag kan inte låta bli att ta alla på en gång:

Det er bedre med dårlig minne
enn dårlige minner

Det er bestandig mørkest
rett før det blir helt svart

Min idrett er buddabuilding

Min form for ekstremsport
er å være gift med min hustru

Det er aldri for sent å gi opp!


Fniss... :)

Den här är också kul:

Jag tror, jag tror, sa kärringen som gav sig ut på tunn is. Så brast isen.
Var det inte det jag trodde, sa kärringen...
   

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Vikarien

Kul att du är på rätt sida fjällkedjan igen! Och att du kommer till Ö-vik. Jag förstår att du har mycket på din "vill göra när jag är i stan"-lista, men jag hoppas att du har tid att titta förbi en liten stund på Parkbiblioteket!

2008-10-05 @ 14:06:12
URL: http://tinaottosson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Självklart!!!!

2008-10-05 @ 17:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0