Onödig uppfinning

Syrran kom med en syrlig kommentar när vi var på KappAhl häromveckan:
Hur fick man egentligen kläderna att hänga kvar på hängarna innan man
uppfann strypsnarorna???

Alltså de där blanka snörena bak i nacken som numera tycks obligatoriska
på vareviga plagg:



Och man kan ju undra varför de plötsligt är så nödvändiga?
Jag - och syrran - tycker bara de är irriterande!
_ _ _ _ _

Hm. Kanske man borde varit i Sandnessjøen ikväll. Varför?
Jo, det är singelfest i Helgelandshallen! :)
Fast vid närmare eftertanke är jag ingen partymänniska...

(Trots detta ska jag på party nästa helg - kändisparty till och med! Vi har personalfest, och temat är "kom som en kändis". Jag kommer försvara de svenska färgerna och dyka upp som en av Sveriges mest kända människor. Vem? Wait and see!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0