Vått...

Tillbaka i Mosjøen!

Det var rätt fint väder i Sävar när jag åkte imorse, och det höll i sig fram till Storuman ungefär. Sen blev det allt gråare och regnigare och blåsigare - och här på den norska sidan gränsen är det riktigt höstrusk. Bäckar, åar och älvar svämmar över sina bredder och mötande trafik vräker vattenstänk mot vindrutan.

Jag har stannat till på jobbet innan jag åker hem och packar ur bilen. Tänkte passa på att lägga ut lite bilder eftersom det brukar gå mycket fortare här än hemma. Jo, pyttsan. Datorn är rekordseg och bara hänger sig. Morr.

Får se om jag gör ett försök att blogga hemifrån senare ikväll istället.

Förresten - kusinen sköt en älgtjur imorse!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Äsch! Bloggen strular, så jag får inte till nån uppdatering ikväll. Ägnar mig istället åt att se MacGyver på TV samtidigt som jag packar upp... :)

2008-10-12 @ 21:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0