Kvällspromenad

Ikväll var det planeringskväll på skolan för en av avdelningarna, och jag var med ett tag.
Och sen stod jag och en kollega och pratade på parkeringen i... TIMMAR! :)

(tenk at vi fant så mye å snakke om, Unni... så ikke alldeles uventet... he he)

Så jag kom inte hem förrän 19.30. Men blev det en skön kvällspromenad - riktigt
behaglig temperatur. Och sol! Där inte Øyfjellet kom ivägen...

    
Vår...                        ... och lite vinter


Fortfarande en del snö kvar uppe vid TV-tornet
_ _ _ _ _

Fotona på glasväggen har blivit fler... och så gillar jag den där skylten nere till vänster:


_ _ _ _ _

Jag lyckades lösa fredagskorsordet! Nästan... kollegan var behjälplig med de sista orden
(takk Unni - vi deler på premien - jeg går ut fra at jeg vinner!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0