Mera fiskelycka!

He he... nya order från Mjölkbäcken... och nu vill de visa omvärlden rekordfisken på 1250 g!



Bifogad kommentar från lillasyster: Vi fick 12 firrar idag, 3 ggr mer än de 4 grannarna fick som kom och invaderade vårt favvoställe :-) Ha! Det lönar sig inte att komma o sno "nån annans ställe"...

   

Men uppenbart har de tid att göra annat än fiska också... :)



Sista fiskedagen för syrran imorgon - jag och mamma hämtar upp henne imorgon eftermiddag på väg till Malå, där vi ska hälsa på mormor. Fortsätter till Sävar på lördag kväll. Tänk, att det är påsklov redan!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Det är inte jag som byggt snögumman eller formgivit tuttarna. Blev tvingad att sitta bredvid:)

2009-04-02 @ 20:16:17
Postat av: Jenny

He he... och det vill du att jag ska tro?? :)



Joodå... jag tror dig. Misstänker att min kreativa lillasyster ligger bakom "konstverket"!

2009-04-02 @ 20:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0