Helg?!

Puh! Har hunnit en bra bit på väg med ommöbleringen - och de läroböcker som hittills levererats är stämplade och registrerade (fast jag väntar fortfarande på 7-8 kartonger). Fick en liten chock på förmiddagen när jag plötsligt insåg att det är fredag idag (jag hade närt ett litet hopp att det bara var torsdag) - var tvungen att kolla med en av vaktmästarna som bekräftade att torsdagen redan passerat. Hur gick det till??

"Tiden går fort när man har roligt", kanske man kan konkludera med. Eller snarare "Om sista minuten inte fanns skulle många saker aldrig bli gjorda..."

När alla fackböcker kommit på rätt plats (typ imorgon eftermiddag) ska jag ge mig. Nu blir det ingen fler ommöblering inom överskådlig framtid. Eleverna (och personalen...) måste ju få en chans att lära sig hitta innan jag hux flux vänder upp och ner på allt igen! Fast en av kollegorna mumlade nåt häromdagen om att jag verkar vara "en sån där som aldrig blir nöjd". Hm. Och varje gång jag ber vaktmästarna om hjälp brukar de kontra med att fråga hur länge det dröjer innan jag vill flytta tillbaka allt igen. Jag tror jag har dragit på mig nåt slags rykte om att vara aningen besvärlig...


                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0