Knowbody

know·bod·y [noh-bod-ee, -buhd-ee, -buh-dee] n.
1. a person who is unassuming, helpful and knowledgable
2. a librarian
variant: knowbuddy


   Är det bara jag som tycker det låter till förväxling likt nobody... och är det meningen????

                                                      



_ _ _ _ _

Har kommit på en ny uppgift för min multikompetente imaginäre handy-man: skulle behöva en rygg- och nackmassage... I tillägg till läromedelshanteringen har jag nämligen gått igång med ommöblering av biblioteket för att göra plats för den extra soffan jag köpte förra veckan. Detta innebär att hela fackavdelningen ska förskjutas - det är några tusen böcker. Vilket känns i rygg och nacke (och handleder). Men... jag skyller mig själv! Kanske lite otaktiskt att vända upp och ner på stället bara några dagar innan skolstart men optimist som jag är tror jag att jag ska få allt på plats innan eleverna väller in. Får väl ta helgen i anspråk om det kniper.

Hur som, jag tror det kommer bli bra. Bilderna får vänta tills allt är klart! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi ska få en urläcker massagestol på skolan! Bild kommer när vi har fått den. Läder, stor, inbyggd MP3...

2009-08-13 @ 21:12:38
URL: http://mariechjo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tror jag måste avlägga studiebesök hos er när den är på plats... :)

2009-08-14 @ 18:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0