Facebook

Ja, jädrar. Jag som skulle städa ikväll... (började storstilat igår men blev - förstås - inte färdig). Men så satte jag mig vid datorn... och så bestämde jag mig för att äntligen fixa den där Facebook-profilen som flera har undrat varför jag inte har... och VIPS - nu har det gått flera timmar! Och inte ids jag ju börja städa NU!

Bara att inse att internet (... och Facebook...) kan vara tämligen beroendeframkallande - men kul! Har redan fått kontakt med flera som jag inte hört ifrån på länge, länge.
_ _ _ _ _



Det här är ju för fånigt. Köpte ett paket Quakers Crüsli häromdagen, en sort som heter "4 nøtter". Och som - naturligtvis! - innehåller NÖTTER. Men vad tror ni det står på förpackningen, direkt under innehållsförteckningen (där man alltså radat upp hasselnötter, paranötter, mandel och pekannötter)? Jo, detta: "Produktet er produsert i et produksjonsanlegg som også håndterer produkter med nøtter." YOU DON'T SAY?!?!? Är inte det att sparka in en tämligen öppen dörr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0