Jag klarade det!

Vad då?
Jo, att gå till jobbet på en timme blankt! :)
Svettigt? Jo...

Har ringat in skolan nere till vänster på kartan. Var jag bor? En bra bit utanför bild till höger...



Idag är det yrkesmässa här på skolan. Universitet, högskolor, folkhögskolor, försvaret, polisen m.fl. informerar om utbildningar och yrkesval. Först går de runt i klasserna, sen har de infor-mationsbord i matsalen där eleverna kan gå runt och fråga och få veta mer om vilka alternativ som finns. Inte lätt att veta vad man ska bli "när man blir stor" - det finns så många möjligheter!
_ _ _ _ _

Psst!
Idag är tydligen den mest deprimerande dagen i världshistorien. OJ DÅ.
Så långt kan jag inte påstå att jag märkt nåt... :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart att du inte märkt av olycksdagen idag.Jag läste i tdningen igår attEller måndagen 19 jan. var århundradets olycksdag!Inte nåt jag märkte av heller.Eller kanske förresten,strumpbyxorna jag köptepåICA i fredags för39.90 kostade igår 19.90 Så egentligen var nog FREDAGEN olyckligast![Man ska inte lita på tidningar ,I alla fall inte på allt!

2009-01-20 @ 09:20:33
Postat av: Jenny

Hoppsan, var det igår! OK, inte undra på att det gick åt skogen på quizen, då... :)

2009-01-20 @ 09:47:52
Postat av: Tor Audun

Gikk du på en time hjem igjen også, eller ble det bussen?

2009-01-20 @ 17:56:47
Postat av: Jenny

Gikk. Men det tok litt mer enn en time... oppoverbakken på slutten er litt tidkrevende! :)





2009-01-20 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0