Dum parkering

Upptäckte igår (och idag igen) varför man inte ska parkera intill en avloppsbrunn:
det var på vippen att jag tappade ner bilnyckeln i den!!! HJÄLP.
Imorgon blir det definitivt en annan parkeringsplats.
_ _ _ _ _

Nu har lillasyster också träffat - och matat - räven:

   

Magra lilla stackare...! :)
_ _ _ _ _

Och så fick jag ytterligare två bilder av syrran, med följande bildtext: 

Finner du nån likhet mellan bilderna?????? Jag menar mellan kokbokens bild och sörjan på tallriken och stekpannan??? Lägg ut det på bloggen om du vill och fråga om nån vet hur f-n man gör så det ser ut som på bilden!!!



 

Jahapp, nån som har en bra idé?? :)
_ _ _ _ _

Fy, vad det är tidsödande att plasta folianter med mjuk pärm. Har egentligen inget emot att plasta böcker, men när man plastat en hel drös och högen som återstår inte ens ser ut att ha krympt, då... är det inte fullt lika kul. Men jag inbillar mig att jag ska bli färdig till helgen. Så har jag nästa vecka på mig att fixa allt annat jag tänkt få ordning på innan semestern.

Himmel, det är ju sommar ju! Och hade jag varit hemma på Holmön så hade jag säkert fått den obligatoriska kommentaren från pappa på midsommardagen: Nu går vi mot mörkare tider. Jojo. Jättekul att höra när man inte ens börjat sin semester... !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0