Blandat

Ramlade ihop i soffan när jag kom hem (med datorn i knäet, förstås). Nu har jag ingen lust att kliva upp. Borde laga middag, dock. Och ta fatt i biskvibakningen. Snart...
_ _ _ _ _

Lärde mig nåt nytt idag: kvinnor (och hundar) ska ha kall näsa, det betyder att de är friska och mår bra. Ha! Då är jag kärnfrisk... :)
_ _ _ _ _

Den iver och entusiasm med vilken kollegan Morten krängde kycklingkorvar idag på friluftsdagen skulle antagligen vara tillräcklig för att sälja sand i öknen... jag var proppmätt men tror ni inte han lyckades lura på mig en korv i alla fall. Och jodå, den var god. Men antagligen hade den smakat ännu bättre om inte magen redan varit full av vanlig korv! :)
_ _ _ _ _

Vinterkräksjukan heter på norska vinteromgangssyke eller norovirus
Apropå att det eländet härjar på sjukhuset här i stan.
_ _ _ _ _

Jättemånga har sökt utbildningar på vår skola. Kul! Och bra för ekonomin - kunde man ju tro.
Men icke. Intervju med vår rektor här.
_ _ _ _ _

Nä, det här duger inte. Köket nästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0