Bilder från Hallandsresan

Hemma igen! Fyra dagar hos Erik, Johanna och lilla E gick ruskigt fort...

Fick lite mer sömn på nattåget norrut än när jag åkte ner, men lite "pömsig" är jag allt. Kom till
Mosjøen strax efter kl 13 och åkte direkt till jobbet - där ett helt gäng killar väntade i bibblan.
"Men var har du varit, vi har ju saknat dig!". Hi hi! :)
_ _ _ _ _

På väg söderut i onsdags - solnedgång över Trondheimsfjorden:
(trodde inte det skulle gå såpass bra att fotografera från tågfönstret...)



Backegården med omnejd:

     

     

     





Ullared:

 

Här köpte syrran förresten en skitfrän grej till sin kille - ni ska få se en bild, men inte förrän han fått den (kan ju inte avslöja den i förväg heller!).

Hälsade på hos kusinens svärföräldrar i lördags - ni skulle se deras maffiga rhododendron...



Så började vi prata folkdräkter (apropå det norska nationaldagsfirandet och att jag får mer och
mer lust att skaffa en Västerbottensdräkt). Och Johannas mamma tog fram och visade sin dräkt -
som Johanna provade. Fin, eller hur!?


_ _ _ _ _

Och lilla E? Njä, vet inte om jag vill lägga ut några närbilder av henne (ska konsultera hennes föräldrar först). Men hon är väldokumenterad, så mycket kan jag säga!! :) Här är det Erik och Eva som zoomat in henne med sina respektive kameror:



Och bara tro mig på mitt ord - hon är alldeles alldeles underbar...
_ _ _ _ _

Ikväll är det säsongens sista quiz - och vår sista chans till en topplacering den här säsongen.
Håll tummarna!!!!!!!!!

Det lär behövas... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0