Fler biskvier

Ur senaste numret av BBL:



Briljant! :)
_ _ _ _ _

Vilken smart grej! Det finns sådana där små glasögonpluppar av silikon - de är mjukare än de
vanliga och gör att glasögonen inte glider ner lika lätt. Köpte dylika idag - och ja, det är stor
skillnad.



Tack Sonja för tipset, du är ett geni! :)
_ _ _ _ _

Skulle ägna kvällen åt att vila mig i form, huvusakligen horisontellt i soffan hade jag tänkt. Men hur det nu var... så blev det biskvibak istället. Ny beställning idag, lika bra att effektuera den direkt. Nu ligger jag till och med före - har två burkar på lut om nån fler frågar efter kakor. Och om ingen gör det... då vet du vad jag kommer bjuda på när du kommer hit, AC!

Men nu blir det soffan resten av kvällen; ska äta Krone-Is (typ Cornetto) och se på schlager.
Heja Sverige. Fast ännu mer HEJA NORGE i nästa semifinal!!!
_ _ _ _ _

Bro över Kvarken - bra idé eller vansinne? Läs mer här.
Jag noterar att ingen av dragningarna går via Holmön. Bra. Hur sjösjuk jag än blir på färjan
så är ju själva poängen att Holmön är en Ö!!!

Förresten, väntar vi in landhöjningen så behövs det ingen bro! Men det tar 2000 år, då...
_ _ _ _ _

Jag vet, jag vet... det har blivit en himla massa bloggande de senaste dagarna (men det är helt frivilligt att läsa). Stackars mamma som varit utan internet i snart en vecka får fullt upp att komma ikapp...

Men nu ska det bli kalasväder framöver (om man får tro yr.no) - och när solen skiner får jag dåligt samvete om jag är inomhus, då blir det upptäcktsfärder istället och mindre tid framför datorn! Å andra sidan blir det säkert en del bilder att lägga ut... (mamma tycker jag borde kon-takta den norska turistföreningen och kräva ersättning för all reklam jag sprider).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0