En blomma

Vilken trevlig start på dagen! Fick en blomma av en kollega när jag kom till jobbet!


_ _ _ _ _

Telefonen ringde igår kväll. Det var en av mina ivrigaste biblioteksbesökare. Han undrade om jag saknat honom i bibblan, och jo, det måste jag väl tillstå. Varför han inte varit på skolan i veckan? Han ligger hemma med närmare 40 graders feber. Stackarn, mitt i russetiden och allt. Hur det nu kom sig - jag är en liten aning för lättövertalad i vissa lägen (fast mer än lovligt trög i andra) - så har jag lovat att komma förbi med några biskvier ikväll. "Jenny, jag dör om jag inte får en av dina världsbästa kakor". Uhu, det kan jag ju inte riskera!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0