RÄVEN!!!

Nu har jag också fått se den!!! Den lilla orädda räven som hälsat på pappa i vinter och som han matat med gamla bullar och korvbröd. För en liten stund sen kom den travande, precis när pappa var på väg ut. Så den fick sig två frysta korvbröd som den lade sig i gräset och åt, inte nämnvärt rädd eller störd av att jag kom med kameran i högsta hugg.



Jag hann inte riktigt med när den hämtade bröden som pappa slängde till den - skulle ju gärna fått med dem på samma kort då de inte var mer än en meter från varann! Men pappas skugga ser man i alla fall... :)



Borde haft sinnesnärvaro nog att använda filmfunktionen på kameran, då kunde jag ha skickat in en tittarfilm till Mitt i naturen! :)

     

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0