Hipp hipp hurra



... ikväll har vi firat Unni! Hennes födelsedag närmar sig och därför lurade vi ut henne på Ferdinand där vi åt gott, drack gott (nåja, jag höll mig till vatten eftersom jag var kontrakterad som chaufför... som om jag skulle druckit vin annars... njäää!) - och hade trevligt ihop! Visst manfall (eller "damfall", kanske, för vi var bara tjejer) - två av kollegorna låg däckade i förmodad svininfluensa...


Fantastisk dessert...!

Utförligare rapport blir det inte ikväll, för nu ska jag hoppa isäng. Och imorgon bitti drar vi till Sverige på shoppingtur! :) Konsum i Tärnaby och ICA i Hemavan - här skall provianteras allt från mandelmassa till Gevaliakaffe...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0