Inte fullt så lat söndag

     

Idag har jag:
- gått runt Åremma och Rynesåsen
- bakat 184 biskvier samt sanerat köket efteråt
- tvättat kläder
- skurat badrummet
- putsat fönstren (på utsidan... insidan får bli en annan dag)
- fixat förlovningspresent till Eva och Rickard
... samt
- lärt mig huvudstäderna i Tanzania, Azerbajdzjan och Montenegro; 
dessutom på Komorerna, Mauritius och Sao Tomé & Principe (jo, det är quiz imorgon)

... så nu slänger jag mig i soffan utan dåligt samvete! Ska kolla in om Kenneth Branagh funkar
som engelskspråkig Kurt Wallander! :)


Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Jenny!

Kul att du hittat min blogg,å så kom jag ju på att

någon tjuvlånat mina bilder;)vad fina dina biskvier

blev ,brukar själv baka päronbiskvier(essenc i smörkrämen)

Ha det så bra!

2009-10-20 @ 14:06:01
URL: http://sjovillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0