Ungdomlig?

Visserligen känner jag mig bara obetydligt äldre än mina elever, och visserligen har jag gått omkring med pippilotter idag - men när lokalbusschauffören tittar osäkert på mig och frågar om jag ska lösa vuxenbiljett, då blir det nästan fånigt...!

Å andra sidan - pratade med en kompis igår, och när vi kom in på ämnet ålder konstaterade hon att "du Jenny, du vet väl att du inte är direkt purung längre". Hmmmmmmmmmmmmmmm.
_ _ _ _ _

Minusgrader även idag:



... och bilen såg rätt hopfrusen ut när jag kom hem från jobbet...


_ _ _ _ _

Har gjort ägglikörfromage ikväll. Himla gott! Har fått en hel liter hemlagad likör av en bekant.
Har smakat lite, och så lite till, och... slutsats: törs inte ta bilen till jobbet imorgon!
_ _ _ _ _


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0