Hemma - men åker snart igen

Kom hem från Bodø för en timme sen. Bra och givande dagar, även om jag blev rätt sliten av att hosta både natt och dag... Nu har dock det värsta gett sig, tack och lov.

Får återkomma till vad vi pratade om och lärde oss - samt de obligatoriska bilderna - en annan dag. Typ efter helgen. För nu ska jag packa och sen sova några timmar. Imorgon bitti styr jag kosan mot Sverige - ska vara ledig hela nästa vecka. Hääärligt! Första stopp blir hos mormor i Malå, där också mamma finns på plats. Samt moster med make. Och morbrors sambo (morbrodern, däremot, ska agera domare i en hundtävling i Storuman så honom får jag inte se röken av). Landar i Sävar på söndagkväll, är det tänkt. Och sen är planerna något luddiga...

En kul grej till slut: How to not use PowerPoint.
Well, he's got some good points there! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0