Ett leende till dig



Visst är de söta? Och det ligger nåt i det. Gott humör smittar!! Och då menar jag på ett positivt sätt. 

Å andra sidan kan gott humör, enligt en artikel i Expressen, vara ett tecken på att man mår dåligt. Hm. Den som är för glad kan nämligen vara sjuk - utan att det märks. Symptomen: "den drabbade är fysiskt och mentalt effektiv och verkar egentligen inte ha några problem alls", och "det kan vara bekymmersamt att veta var gränsen går för det kan se väldigt normalt ut". Oj. Jag är nog i farozonen... :)

(jodå, jag har läst hela artikeln och har naturligtvis ryckt citaten ur sitt sammanhang - men det är bara så typiskt kvällspressen att sätta misvisande rubriker på sina artiklar för att dra uppmärksamheten til sig... så jag kunde inte låta bli att haka på)
_ _ _ _ _

Har nån av er lust att bli min nya kollega? Mosjøen vgs, studiested Marka söker bibliotekarie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0