Nån har varit busig...

Fniss! Nån har printat ut gårdagens bild och tejpat upp den på dörren till bibblan! Undrar vem? Jag har mina misstankar... :) Lade ut den på Facebook också, och jag tippar att det är där en av kollegorna har knyckt den. Jaja, den får väl sitta kvar ett tag. Som sagt, man har inte roligare än man gör sig! :)



Apropå ruskväder så har en av idrottsklasserna varit på några dagars fjälltur, med övernattning i tält. Inte utan att jag tyckte lite synd om dem, i natt måste de ju haft all möda i världen att få tälten att stå kvar! De kom tillbaka till skolan i eftermiddags, och såg lätt mosiga ut. Men de har haft det bra. Hela gänget började vinka till mig där de stod ute på parkeringen, och flera ropade "Jenny, har du saknat oss?!" Såklart, det har varit ovanligt lugnt på bibblan de senaste dagarna... hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0