Billiga böcker

Hoppsan. Jag fick nästan spatt i eftermiddag, när jag tittade in på NotaBene efter jobbet. Bokhandeln hade satt ner ett antal inbundna romaner till 25:-/st. WOW!!! Jag köpte tre fulla påsar... mest deckare (Karin Slaughter, Nicci French, Mary Higgins Clark, James Patterson) men också en del annat (flera titlar av Nicholas Sparks, en del historiska romaner). Perfekt!! Nu ska jag gallra en del gamla slitna deckare (jo, för alltså... jag köpte för jobbets räkning... bokhyllorna hemma är ju knökfulla). Dessutom planerar jag en del aktiviteter på fredag (Världsbokdagen) där det ska utses vinnare - gissa vad de komer vinna...? Ja, just det! :)


_ _ _ _ _

Ett vårtecken: Holmöfärjan är igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0