I'm back!

Nä, jag har inte gått under jorden - det har bara varit lite hektiskt på sistone.

Dopet gick fint - huvudpersonen sov sig igenom hela ceremonin och missade således när han fick sitt namn. Inte ens dopvattnet väckte honom... :)

Mer om detta imorgon. Och en massa bilder.
Nu ska jag snart krypa i säng - i min egen säng i Mosjøen! Japp, för semestern är slut. Börjar jobba imorgon. Tur att jag är så löjligt förtjust i mitt jobb att jag faktiskt ser fram emot att ta tag i allt som ligger och väntar. Och det är inte lite - lär bli övertid varenda dag fram till skolstart. Men det är helt OK!

(... även om jag gärna haft ännu en vecka ledigt...)

Bara en bild innan jag ger mig för ikväll - jag har sponsrat lilleman med en tröja:



Han är förstås för liten för att ha en egen åsikt om moster Jenny, men jag ska göra allt jag kan för att vi ska bli kompisar!!! Dessutom slipper han inte undan - nu är jag ju hans gudmor också!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0