Thank a Librarian

Nu har jag hittat en sida med biblioteksmagneter/pins också... vill ha!! :) :)



Kolla här!
_ _ _ _ _

Hm. Herregud som syrenerna växer! Vaktmästaren klippte i våras ner den som står utanför biblioteket - precis bakom lånedisken - såpass att jag hade fri utsikt över parkeringen. Nu ser jag ju ingenting...!! Tror jag måste be honom att ta lite till - och kanske spola av fönstret när han ändå är igång, för det är prickigt av fågelskit... :(



Sommar, sol och värme - det är stabilt och fint här på Helgeland nu. Bara att njuta! Jag har haft ännu en extralång dag på jobbet* (som vanligt tar allt längre tid än beräknat, och då har jag ändå gett upp en massa som jag egentligen hade planer på att fixa infor skolstart) - får se om jag går en tur sen jag varit hemma och ätit. TV-tornet, kanske?

* för som den lyxpotta jag är så har jag egentligen inte arbetstid längre än till 15.30... :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Och vad vill du säga med den pinsen? ;)

2010-08-17 @ 22:12:45
Postat av: Jenny

Bara att jag är en jäkel på att hitta rätt bok till rätt person! :)

2010-08-18 @ 08:17:08
Postat av: Marie

Jaså bara det? ;)

2010-08-18 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0