Lilla mysproppen

Fick mail från en släkting häromdagen, med bildbevis på att han varit i Norge i slutet av 70-talet! Han, en bror och en kusin passerade bland annat Mosjøen - och tältade på campingen. I ösregn... så intrycket av stan var nog knappast det bästa. Har ni förresten sett vilka tuffa grabbar:



Tack Allan! :)
_ _ _ _ _

Rasmus pappa är på fisketur i Norge - då passar lilleman och hans mamma på att hälsa på hos morföräldrarna på Holmön. Och visst ser de ut att njuta, hela gänget?





Vilken liten myspropp!!



Jag vill pussa på honom NUUUUUU!!!!
_ _ _ _ _

Tekniken vad gäller marknadsundersökningar har nått nya höjder (eller djup, snarare). Det ringde en typ alldeles nyss, och det tog ett tag innan jag fattade - det var inte ens en människa i andra änden, bara en förinspelad röst!! "Vi hoppas att du vill ge oss tre minuter av din tid för att svara på några frågor. Först av allt vill vi veta hur gammal du är. Om du är över 18, tryck 1." Äh, vad fan. Ska de nödvändigtvis veta min åsikt får de faktiskt visa att de tar den på allvar!! Så jag lade på. Punkt.
_ _ _ _ _

Läromedelstravarna krymper. Fem klasser kvar, sen har i stort sett alla hämtat sina böcker.
Puh. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0