Julmarknad

Idag har det varit julmarknad på lantbruksskolan. Om jag gjorde några fynd?
Jodå, ett par julklappar. Och svensk mjukkaka - som ett gäng elever från Burträsk
satt och sålde!!





Känner mig som en riktig kändis - när jag kom hem satt två småtjejer och lekte i snön på andra sidan gatan. Den ena hälsade - sen vände hon sig mot den andra, pekade mot mig och sa "Hon har varit i tidningen!"

Hehe... :)

För jo. Igår var jag i tidningen. På framsidan!! Och en helsida inne i tidningen. Jösses... Än så länge har artikeln inte dykt upp i nätupplagan - men jag kan scanna och lägga ut den imorgon.

Förresten, här är blommorna jag fick från skolan:



... och från folkbiblioteket:


_ _ _ _ _

Nu tror jag det är dags att ta fram lite mer juldukar och pynt. Visst, det är egentligen alldeles för tidigt - men jag åker ju till Sverige två veckor över jul, och när jag kommer tillbaka är det dags att plocka undan allt igen. Så om jag ska hinna njuta av det... :)


Kommentarer
Postat av: Anki

Vad i hela friden gjorde burträskarna där? Det lät ju väldigt oväntat och spännande!

2010-12-05 @ 23:18:03
Postat av: Jenny

Lantbruksskolan har ett samarbetsprojekt med naturbruksgymnasiet i Burträsk! :)

2010-12-06 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0