Gulliga elever

Vad ska man säga? Fick en teckning av ett par elever igår:



Och har ni sett! Plötsligt har jag en midja!! Det var ett tag sen......................... hm.
_ _ _ _ _

För en stund sen dök det upp några tjejer med en chokladkaka:



"Vi tänkte att du skulle få den av oss, för att... för att... äsch, ha en trevlig kväll!"

Jotack! :)
_ _ _ _ _

Och när jag nu är inne på ämnet elever - två av tjejerna på Medier & kommunikation
har skrivit en nyhetsartikel på skolans hemsida om prisutdelningen i fredags.

Gullungar allihop!!!
_ _ _ _ _

HA HA HA!!

Fick en fantastisk bild av en kollega imorse:



Jojo, det är väl ungefär så vi norrlänningar menar att verkligheten ser ut... :) :)
_ _ _ _ _

PS. Bäst idag: när jag i adventskalenderquizen frågade vad följande svenska ord betyder:

örngott, snåljåp, skottkärra, fåtölj

... och flera svarade att fåtölj nog var en slags vattenkokare.

Ååååhej, vad jag fnissade!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0