Björklöven



Björklöven i norsk TV-reklam? Jodå!!

Klicka på "No milk today - Olympics" och häng med - för alldeles i slutet dyker det upp
ett gäng hockeyspelare, och jag kan svära på att lagen är Löven och Leksand!!

(...och bara strunta i att Leksand gör mål...)

Tine? Norska motsvarigheten till Arla.
_ _ _ _ _

GRRRR.

Lokalbussen till Kulstadlia går från centrum kl. 15.40, 16.10, 16.40 och så vidare.

Och när går bussen närmast före den som går 15.40??

Logisk slutledning: 15.10.

FEL, FEL, FEL!!

För fram till 15.00 går den varje hel- och halvtimme. Vilket jag inte hade fattat. Så jag kom till hållplatsen ett par minuter för sent - och i rena ilskan gick jag hem istället för att vänta på nästa buss. Jag som skulle komma hem tidigt och vila mig i form (sovit lite för lite på sista tiden). Istället är jag trött, har ont i huvudet, vänsterknäet knirkar mer än vanligt och jag är inte på nåt vidare humör. Perfekt uppladdning för kvällens personalfest. NOT. Nåja, jag hoppas ändå på en trevlig kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Rickard

Jo du har helt rätt,det är björklöven. Skrattade hysteriskt åt killen på skridskor och den sista, han med skidorna:) :)

2010-02-15 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0