Mer snö



Promenerade hem från Unni och EA vid 23.30 ikväll. Ett par decimeter (nej, jag menar förstås en massa centimeter) nysnö och alldeles stilla. Temperatur kring noll och härligt att vara ute! Insåg att om det slår över till plusgrader imorgon kommer snön bli jäkligt tung att skotta. Så jag skottade när jag kom hem. Nu är jag trött, sängen nästa!!



PS. Det var norsk schlagerfinal ikväll. Ingen av mina favoriter vann, men huvudsaken var att Keep of Kalessin inte gjorde det. Hu. De knep dock tredjeplatsen - tvåa kom A1 och vann gjorde Didrik Solli-Tangen (med en låt av Fredrik Kempe, så det var ju en halvsvensk seger). Tror knappast han kommer att göra om Alexander Rybaks bedrift...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0