Biltur

Äsch! Skulle blogga igår kväll - men internetuppkopplingen funkade inte.

Tänk, bara en enda kväll utan internet - och jag vet inte hur många gånger jag hann tänka att "det där ska jag kolla upp" bara för att inse att det inte gick. Teknikberoende... I know.
_ _ _ _ _

Så när jag nu inte kunde ägna mig åt datorn ägnade jag kvällen åt att gräva fram och tina upp bilen istället!! Den startade utan problem fast det var dryga tre veckor sen sist. Isig och ihopfrusen? Oh ja. Skrapade och skrapade och skrapade, och det var ett helsike att lirka upp förardörren. Men det gick! :)

Det blev en inköpsrunda (ICA Supermarket - Coop Extra - Rimi) och så hem igen.
Välfyllt skafferi, tunn plånbok...

Om jag tog bilen till jobbet idag? Nehej!! Nu får den väl stå ett par veckor till nästa gång... :)
_ _ _ _ _

Skyfall på Kanarieöarna med tak som rasat in, stängda skolor, elavbrott, människor som slitits
med av vattenmassorna... fy!!

Undrar hur min granne har det, som åkt dit på semester. Hon hoppades på sol och värme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0