Häftig bokhylla



En sån vill jag ha!! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Du får snacka med era byggkillar, för visst har ni sådana? Lite varmara här nu, men än har inte mina gåstavar tinat fram ur bakluckan. ;) Tills dess kan jag ju inte börja motionera.

2010-02-04 @ 15:28:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Jenny

Japp, här finns både bygg och TIP (teknisk och industriell produktion) - samt ett gäng händiga kollegor. Bara att påbörja "operation övertalning"! :)



Gåstavar? Hm. Ja, det kanske vore bra att ha. I brist på dylika satsar jag på broddar...

2010-02-05 @ 08:40:28
Postat av: Eva

En sån måste du ju fixa!!!! kram!

2010-02-05 @ 10:36:40
Postat av: TinaO

Skitcool, ju! Ska lägga den till "nyttopryttlar jag vill ska se ut på ett visst sätt"-listan. Där finns ju redan en brevlåda som ser ut som en kille på cykel...

2010-02-05 @ 10:40:09
URL: http://tinaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0