Ännu ljusare

...är det när man går från jobbet kvart i tre!! Nu slutar jag faktiskt redan kl två på fredagar (jobbar längre på tisdagarna istället, när det är Öppen skola), men jag satt och surrade med några kollegor på personalrummet en stund.

Mötte en kollega på gångvägen över E6:an och stod en stund och beskådade spektaklet när en minibuss fick stopp precis under järnvägsbron (tillika vägen in mot centrum). Det blev rätt rörigt när bakomvarande bilar började backa ut i rondellen...



 

Gick hem, slängde i mig middag, bakade en kaka som jag tog med när jag stegade iväg till Unni och EA. Stackars EA, han får inte många sylar i vädret när jag och "syrran" sätter igång och pratar om allt mellan himmel och jord... ! :)
_ _ _ _ _

Genial tatuering:


_ _ _ _ _

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0