Frikst

Datorn tvärnitade i eftermiddags, så nu gör jag ett nytt försök...
_ _ _ _ _

Jodå, det blev promenad runt Åremma och Rynesåsen. Kallt? Ja. Vind? Ja. Styv kuling? Nejdå.
"Frikst", som min kompis KJ skulle sagt!

     

     

Fascinerande nog får jag fortfarande på mig täckbyxorna som jag haft sen högstadiet!! Alltså, det är 20 år sen!! På den tiden måste de ha varit väldigt rymliga... nu sitter de tajt. Jäkligt tajt. Att t.ex. sätta sig i dem är inte att rekommendera... dessutom är rörelsefriheten tämligen begränsad (vilket å andra sidan gör att det blir rätt bra träning att gå i dem, får liksom ta i för varje steg för att komma framåt).
 
Har dammsugit också. Och tvättat ett par maskiner. Och bakat bröd (köpte kryddor igår, så den här gången smakar de nog lite mer). Nu ska jag äta hemlagad pizza hos en kollega - mmmm.

Hejdå och godkväll!!
_ _ _ _ _

Nattlig uppdatering: hemma igen. Och pizzan var jättegod!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0