Oooooooh...

... så vackert!!! Kan inte klaga på utsikten från mitt jobb:






Øyfjellet i vintersol (synd bara att fönsterrutorna på bibblan är allt annat
än rena - det blir inga helskarpa bilder, direkt...)

Jaja, vän av ordning undrar nu om jag ändrat mig med avseende på Øyfjellet. Svaret är nej. Jag tycker fortfarande att det ligger som en klump mitt i vägen och att alltför mycket av solljuset går förlorat - men samtidigt erkänner jag att det är nåt fascinerande med det. Särskilt vintertid. Ni ska se när fullmånen lyser - hela fjället skimrar i blått... (måste definitivt lära mig mer om mörkerfotografering!!).
_ _ _ _ _

Snöfall igår och temperatur nära noll. Hurra, halkan försvann!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0