Let it rock!

Har varit på konsert ikväll - Let it rock!
Skitbra!!!! Även om jag är lite halvdöv på ena örat... :)
En musikalisk resa genom rockens första decennier - förmedlad med en stor portion humor,
tidstypiska kläder och ett jäkla tryck. Jag har ont i armarna av allt applåderande...



     


För den som undrar - jo, Elvis lever!!
_ _ _ _ _

Gjorde en repris av gårdagens promenad i förmiddags. Fortfarande kallt. Fortfarande vackert.



     
_ _ _ _ _

PS. Jag har lärt mig nåt nytt i helgen - norrmän använder inte begreppet "decimeter" annat än i matematikundervisningen... vilket t.ex. innebär att det inte snöade 3 dm tidigare i veckan utan 30 cm. Jahaja! :)

(och när de pratar om hur långt en bil har gått är det alltid i km, inte mil)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0