Ut på tur - aldri sur

Solen tittade fram idag med...



... och jag fick sällskap på promenaden!! :)



   

Kall vind men inte särskilt många minusgrader. Och fortsatt halkigt... har letat rätt på ett extra par broddar som jag köpte i fjol (trodde jag hade gett dem till mamma - tur att jag inte var så snäll... hehe), men har inte börjat använda dem än utan sladdar fortfarande runt med de gamla. Börjar jag använda de nya är de ju utslitna innan nästa helg!!

   
_ _ _ _ _

Har bakat morotsbröd i långpanna. Gott! Även om de blev en aning platta (tror degspadet blev lite för varmt...). Bytte dock ut de havregryn som stod i receptet mot valnötter. Och vad stod det på valnötspåsen??



NÄ!!! Det hade jag ALDRIG anat!!! :)
_ _ _ _ _

Inte Fairytale-klass på nån av de norska schlagerlåtarna hittills, men Jelaous 'cause I love you tycker jag är rätt bra - trots scenkläderna... (den gick vidare till andra chansen). Och Rewind love har rätt söt refräng - får lust att dansa när jag hör den (men den åkte ut direkt). Förresten, lyssna på metal-bandets The dragontower också (som gick till final). Vad sägs? Och då meddelar de ändå att detta är "mer melodiöst än black metal". Öhhhh????? Hurves!!!!

Kommentarer
Postat av: Tova

Hmmm... Jenny, är du säker på att det var riktiga valnötter i påsen och inte bara något som liknande det? ;)

2010-01-17 @ 21:30:18
URL: http://urmittperspektivsett.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hehe... tja, men de smakade som riktiga valnötter i alla fall! :)

2010-01-18 @ 19:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0