Norrländsk sommarnatt

Puh! Mitt tålamod och den här gamla datorn är inte kompatibla. Jag blir galen!! Men inte värre än att jag loggar in då och då i alla fall - måste ju hålla mig (och er) uppdaterad(e)... :)

Var i Övik igår - som alltid var det jättekul att träffa kompisarna. Och god mat fick vi
- tack Maria!!

Flera av mina norska kollegor undrar hur mörkt det blir på nätterna här i trakten. Vi har ju inte midnattssol - men ganska ljust är det allt ändå. Tog de här bilderna på väg hem från Övik inatt, vid 01.15:





Vet ni vad jag upptäckt att jag glömt packa för semestern? Shorts. De ligger kvar i Norge. Grrr. Det har helt enkelt varit så kallt att jag inte haft en tanke på att ta dem med (men bikinin fick jag med mig, undrar hur jag tänkte då?). Hur som - köpte nya shorts igår. Inte satt de särskilt snyggt (jag har inte en figur som funkar i shorts - inte i bikini heller för den delen...), men strunt samma - det är sommar och varmt och jag vill i alla fall bli liiite brun. Fast det ska visst regna imorgon...
_ _ _ _ _

Så här kan man ju också använda uttjänta resårsängbottnar, hehe...:



Holmöborna är innovativa! :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Hållbar utveckling kallas det där! :)

2010-07-06 @ 23:02:27
Postat av: Tova

Kul att träffa dig också igår. Det var riktigt trevligt.

2010-07-06 @ 23:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0