Semester!!!!

Tjohej, nu åker jag!!! Hem till Sverige och Holmön. Ska lägga bibliotekarierollen åt sidan för några veckor och istället vara storasyster, moster, dotter, lantbrukare, fiskare, flyttkarl... och livsnjutare! :)

Det blir blogguppdateringar även under semestern (trodde ni att jag skulle kunna låta bli?) men de blir nog varken så många eller så långa, då datorn hemma på ön är... tja, vad ska man kalla det? GRÄSLIGT TRÖG.
_ _ _ _ _

Jojo, det dyker minsann upp kändisar på ungarnas skicamp här på skolan. MARIT BJØRGEN!! Jag gick förbi henne ute i matsalen men blev för feg för att fråga om autograf... men jag tjuvtog ett kort när hon satt på gräsmattan härutanför:



Sen gav hon sig iväg på rullskidor tillsammans med ungarna. Gissar att de får ett minne för livet, det är inte varje dag man får träna ihop med en flerfaldig OS-mästarinna!


_ _ _ _ _

Nu blommar min blåbärsplanta! Håll tummarna för att den fortfarande lever när jag kommer tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0