Oväntat besök!

Telefonen ringde vid fyratiden - det var Elisabeth, samhällslärare på Parkskolan i Övik. Hon, dottern Viktoria och kollegan Anders undrade om jag ville ha besök - de stod vid Shellmacken på Halsøy och ville ha vägbeskrivning till mitt jobb!! Det visade sig att de frågat efter mig på macken, och killen bakom disken visste precis vem de menade och fixade mobilnumret. Om jag skaffat mig ett rykte? Njää... men killen var en av mina elever! :)



Så nu har jag visat upp mitt bibliotek (i all sin stökighet, det står pappkartonger överallt...) och fått en uppdatering på Parkfronten. Jättekul att träffas - välkomna åter!!!
_ _ _ _ _

Nu försöker jag ta mig samman och börja packa för semestern. Gillar inte att packa, det har jag aldrig gjort. Och inte blir det bättre av att jag har världens huvudvärk... en liten vilopaus på soffan först, kanske...? Måste lära mig att dricka tillräckligt med vatten - det är ju faktiskt sommar och varmt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0