Hemma på ön

Tjolahopp! Tre dygn utan dator och jag känner mig närmast avskuren från omvärlden...
Nu är jag på Holmön och har slagit på mammas gamla maskin - jodå, den knallar och går,
men L-Å-N-G-S-A-M-T. Tänkte skriva en massa - och lägga ut en hel hoper bilder - men
nöjer mig med ett par rader. 

Åkte ut till ön imorse - med "Kvarken-Expressen": 



Då det bara var pappa och jag - och postsäcken - som skulle ut, kopplade Peter bort
den ena kälken, och pappa och jag klämde ihop oss i nilapulkan (den till höger på bilden).
Gick finfint! :)



Hemma!!!



Förresten - det fina påskvädret som jag beställt, det låter vänta på sig. Har inte sett solen
sen jag åkte från Norge i fredags... och igår morse vaknade vi till glaserade bilar:



Gissa om det tog tid att skrapa rutorna?? Särskilt som min kupévärmare lagt av... hrm.

God kväll!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Riktigt kul att träffas i förrgår, Jenny! Ser härligt ut där ute på Holmön, en riktig vinteridyll (och Kvarken-expressen verkar betydligt pålitligare än SJ). Ha en härlig påsk!



Maria

2010-04-01 @ 09:21:12
Postat av: Jenny

Tack detsamma, kul att ses!! Hoppas det inte blir så länge till nästa gång... :)

2010-04-01 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0