Mer snö

Vintern vill inte riktigt släppa greppet. Har väl kommit ett par decimeter snö sen igår.



   

Aprilvädret har tjuvstartat - det har växlat mellan sol och snö hela dagen:




_ _ _ _ _

Fina utlåningssiffror på mitt gamla jobb, Sogndal bibliotek (och för den som undrar:
ja, texten är på nynorska). Kul! Bra jobbat, Signe & co!!

För egen del? Jotack, utlånen har gått upp rejält även hos mig (mycket beroende på läromedels-hanteringen såklart). Ni ska få se statistiken efter helgen, skulle fixat den idag men hann inte. Alltså, dagarna bara rasslar förbi!! Listan med saker som ska göras blir allt längre...
_ _ _ _ _

Undrar om inte busschaufförerna här i Vefsn är närsynta. För andra gången på ganska kort tid
har jag blivit tillfrågad om jag vill lösa vuxenbiljett. Ehh? Skulle tro det.
_ _ _ _ _

Teknikberoende? Tja, de här herrarna skulle nog må bra av att logga ut emellanåt... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0