Zzzzzz...



Men hjälp.

Igår kväll var det ost- & vinkväll på jobbet. Det hade säkert varit trevligt men jag kände att jag var för trött. Och jodå, jag somnade i soffan nånstans mitt i Skavlan. Vaknade till när jag fick sms från en kollega som undrade om jag glömt att det var fest. Det tog mig över en timme att skriva svar. Somnade om och om igen med mobilen i handen. Måste kolla med kollegan på måndag vad jag egentligen skrev, för jag har ingen aning...
Klockan var kvart i fyra innan jag vaknade till såpass att jag lyckades vingla i säng. Suck!!
Imorse satte jag fart - tvättade kläder, skakade mattor, diskade, skottade snö... allt för att inte behöva sätta mig ner med pedagogikböckerna. Framåt eftermiddagen insåg jag dock att det inte fanns fler ursäkter. Men vad tror ni hände? På tre timmar hann jag läsa 12 sidor. För jag somnade. Om och om igen!! 

Nu gör jag ett försök att se finalen i den svenska melodifestivalen. Återstår att se om jag orkar hålla mig vaken tillräckligt länge för att se vem som vinner... Pausunderhållningen tänker jag i alla fall inte missa. Alexander Rybak!!

Och fruktsalladen som jag somnade ifrån igår, den ser rätt god ut. Hugger in på den nu! :)



   
Once upon a time sa jag att jag skulle undvika att fotografera Øyfjellet. Det tar jag tillbaka...
_ _ _ _ _

Hm. Fick ett paket på jobbet igår. Ligger Oslo i Sverige??

 

Kommentarer
Postat av: Tova

I hemlighet har kanske de båda länderna bildat Union igen. Men genom att inte berätta det högt kanske de drar fördelar av att vara ett EU/icke EU land samtidigt ;) eller nåt.

2010-03-13 @ 21:58:17
URL: http://urmittperspektivsett.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0