Kul skylt

GRRRRR!! Unni och jag körde glada och förväntansfulla till Onkel Oskar, bara för att upptäcka
att quizen var INSTÄLLD. Va?!?! Det var det fräckaste.

Så hastigt och (inte så) lustigt var jag hemma igen. Visserligen har jag tvättat en maskin till, vädrat och lagt tillbaka sängkläder efter besöket, diskat och strukit ett par skjortor - alltså fått gjort en del - men jag hade hellre haft det ogjort och slagit mitt kloka (?) huvud ihop med Unnis och Odds och de andras!!!
_ _ _ _ _

Fick en present av Ulrika, Gunilla och Maria - världens läckraste skylt!!



Passar ju utmärkt för nån som bakar biskvier stup i kvarten... :)

Måste förresten baka fler - för Harald har lagat min cykelpunka. Jag skickade ut ett mail
till kollegorna med löfte om en kakburk till den som kom mig till undsättning. Det funkade.
Thank you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0